Nissan Primera – nowa i luksusowa limuzyna

Nissan Primera został wprowadzony na rynek japoński w 1992 roku jako konkurent Toyoty Caldiny i Nissana Bluebird. Została wydana w kilku różnych wykończeniach, począwszy od wersji standardowej i hybrydowej, po luksusową wersję zwaną Limousine. Ta specjalna wersja Primery została wypuszczona w 1995 roku z 3-litrowym silnikiem VG30ET (sześciocylindrowy silnik twin turbo), kubełkowymi fotelami, skórzanym wnętrzem i nawigacją satelitarną. Cena w momencie premiery wynosiła około 1,8 mln jenów (około 16000 USD). Limuzyna Primera znana jest również jako „Plimus”, co jest skrótem od „Primera Luxury Integrated Management Ultra Super Exciting”.

Nissan Primera – opinie

Nissan Primera był samochodem z relatywnie wysokiej półki i niskiego nakładu, więc jest mało prawdopodobne, aby było wielu właścicieli, którzy przedstawiliby opinie. W rzeczywistości, ograniczona produkcja samochodu mogła zniechęcić właścicieli do wyrażania swoich opinii. Nissan ma reputację doskonałości, ale Primera była modelem, który nie pasował do zwykłego profilu firmy.

Nic nie wskazuje na to, że Primera była mniej niż dobrze wykonanym i niezawodnym samochodem. Prawdopodobnie wysoka cena modelu ograniczyła jego atrakcyjność. Jeżeli samochód jest zbyt drogi, potencjalni właściciele są mniej skłonni do jego zakupu.

Nissan Primera – wrażenia z jazdy

Ci, którzy wsiedli za kierownicę Nissana Primery, prawdopodobnie odnieśli takie samo wrażenie jak większość osób, które prowadzą lub jeżdżą luksusowymi samochodami: Primera to bardzo ładne auto.

Primera jest wygodna, a jeden z recenzentów stwierdził, że jazda jest „całkowicie cywilizowana”. Wraz z jakością jazdy, Primera ma również bardzo cichą kabinę. Amerykańscy kierowcy, którzy są przyzwyczajeni do bardziej „ekscytujących” samochodów mogą uznać Primerę za nieco nudną. Ale dla kogoś, kto chce mieć miły, łatwy w prowadzeniu samochód, który jest również dobry na dalekie podróże, Primera będzie solidnym wyborem.

nissan primera

Nissan Primera – test drive

Nissan Primera był stosunkowo wysokiej klasy, niskim samochodem, więc jest mało prawdopodobne, że istnieje wielu właścicieli, którzy dostarczyliby informacje zwrotne. W rzeczywistości, ograniczona produkcja samochodu mogła zniechęcić właścicieli do wyrażania swoich opinii. Nissan cieszy się reputacją doskonałości, ale Primera była modelem, który nie pasował do zwykłego profilu firmy.

Nic nie wskazuje na to, że Primera była mniej niż dobrze wykonanym i niezawodnym samochodem. Prawdopodobnie wysoka cena modelu ograniczyła jego atrakcyjność. Jeżeli samochód jest zbyt drogi, potencjalni właściciele są mniej skłonni do jego zakupu.